Kongress

Från och med idag, och till söndag kommer jag antagligen ha fullt upp. Med vad vet jag inte riktigt än. Jag ska nämligen vara med på en kongress. Genom en slump blev jag tidigare i vår vald som "ombudsersättare" för UNF  Värmland och därmed inbjuden till denna tillställning. Just nu håller massa folk från IOGT NTO-rörelsen på att resa till Borås för att vara med på kongressen med dess tillhörande aktiviteter. Vad jag har hört så är det drygt 1000 pers som kommer vara där, från alla delar av Sverige. Så det kommer nog märkas att det händer något i stan.
 
För min del är det bara att hänga på, har inte så mycket koll på vad egentligen kommer ske. Men den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0