Lite om det senaste

Det blir ett litet inlägg, ska snart i väg till farfar och hans "flickvän" och kolla på Sverige - Österrike-matchen. I morgon är det gångtävling i Växjö, vi får se hur det går för formen är ju inte den bästa. Har blivit för mycket plugg och stillasittande den senaste tiden istället för bra och effektiv träning.
 
I onsdags tog som sagt brorsan studenten. Den var en fin dag. Fett jobbigt dock att trängas med alla människor med plakat och annat i solgasset. På eftermiddan hade vi en del av släkten hemma och käkade god mat och underbar tårta.
 
Därefter har jag varit en sväng i Karlstad. Jag och pappa tog bilen upp för att hämta mina kläder och annat jag behöver under sommarn. Det blir en hel del grejer faktiskt. Jag fick köra lite grann också, gick helt okej. Bra det, eftersom jag kör så grymt sällan nu för tiden. Klenis som jag är fick jag dock ont i högerfoten (av att hela tiden ha foten på gaspedalen), så jag körde ej så länge i taget. Vi kom tillbaka till Borås och Sandhult vid lunch idag, och resten av dagen har jag spenderat utomhus. Vi satte upp badmintonnätet och jag lira lite med brorsan. Det är ett sommartecken för mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0