Det blir aldrig som man tänkt sig..

Nu är det dags att klaga lite igen. Här kommer lite från min senaste tid:
 
1. Lampan i taket i lägenheten går sönder.
2. Min digitala armbandsur med tidtagarur går sönder.
3. Min cykel går sönder (punktering), extrautgifter för både reparation och busskortspengar.
4. Blir "lurad" att köpa tillfälligt bredband, betalar onödiga 1000 kr för bredbandsbolaget i 3 mån. Enligt uppgift skulle nämligen Comhem-abonnemanget (mitt ordinarie bredband) upphöra i mitten av april, och avslutas sista april. Så blev det tydligen inte, har ingen aning om varför. Vet inte om jag orkar ta fighten.
5. Mina hörlurar till mp3:n/datorn går sönder.
6. Min dator går sönder. Igår gick den helt plötsligt ej att starta, försökte 3 ggr, fick samma felmeddelande. Efter åtskilliga böner från min sida lyckades den sedan trots allt starta.  Men den laggar som tusen, kan ta minuter att genomföra ett kommando. Antagligen kommer den inte repa sig utan förbli obrukbar. Great! Just vad jag behövde just nu. Som tur är uppsatsen safe, har sparat på usb med jämna mellanrum. Inte för att det skänker så mycket tröst för tillfället.
 
Jag hoppas detta med datorn är kulmen, annars bådar detta inte gott. Håll tummarna för mer flyt framöver, jag behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0