Jag ser ljuset!

Efter mycket spenderad tid framför skoldatorn börjar nu uppsatsen bli klar. Faktum är att jag bara har sammanfattningen kvar, men den sparar jag till imorgon. Det är nästan så att jag är nöjd! Men bara nästan. Det är sällan eller aldrig jag blir riktigt nöjd tyvärr. Men jag kommer känna lättnad när det hela är över! Jag har känt mig rätt sleten en tid nu. Men nu ser jag alltså ljuset och en välförtjänt ledighet som väntar!
 
Idag har jag fixat med tillfällig eftersändning inför sommarn, tänk att den snart är här! Om en vecka är jag ju hemhemma i Sandhult och då tar min bror studenten! Unbelievable! Om jag har fattat det hela rätt så har brorsan sin studentbal idag. Lita på att jag kommer kräva att få se massor av bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0