Kepler, pizzabak och solsken

Igår tog jag helg tidigt och åkte till Kristinehamn. Tillsammans med ett par klasskompisar gjorde jag där egen pizza (med typ tusen olika ingredienser). Smarrigt var det! Trevligt att sitta och tjöta lite utanför plugget också.
 
Även idag har jag lagt studierna åt sidan. Orka skriva uppsats liksom. Mycket roligare att t.ex läsa deckare. Just nu är det Lars Keplers tredje bok Eldvittnet som ligger på nattygsbordet. Jag har gillat de två tidigare böckerna och även denna är spännande och välskriven. Det var ett tag sen jag läste deckare nu faktiskt. Det går lite i perioder det där.
 
Ute i solen har jag såklart också varit det senaste. Man får ju passa på. Det finns dock en stor nackdel när det är fint väder, och det är just det att man bara vill vara ute! Detta går inte särskilt bra ihop med pluggmotivation och att att sitta inne vid datorn...
 
Nåja, sol i morgon eller ej, jag får se till att få lite gjort med uppsatsen. När man roat sig både onsdag och fredag är det tyvärr lite som behövs ta igen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0