Livet med kraschad dator

Hejhej!
 
Jag verkar överleva utan dator dessa sista två veckor trots allt. Man får planera och ändra lite på dagsschemat. Idag käkade jag middag vid kvart i fem för att kunna sitta vid skoldatorerna ett tag på kvällen. Just nu kollar jag på Nugammalt - 77 händelser som format Sverige med Filip och Fredrik. "Sveriges sexigaste historieprogram" är beskrivningen. Både humoristiskt och lärorikt- bra kombination! Har precis lärt mig lite mer om Geijer-affären och den sista svenska avrättningen!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Word:
Gå in på "sidlayout" -> "Brytningar" -> "Avsnittsbrytningar" -> Markera där du vill "bryta avsnittet", alltså sista sidan där du inte vill ha sidnummer -> Välj "nästa sida"

Sen när du infogar sidnummer bör det börja där du vill! :) Hoppas det var följbara instruktioner ;)

2013-05-28 @ 09:42:09
URL: http://jossiworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0