Norden levererar

Mycket har kretsat kring de nordiska länderna denna helgen. Först spelade Sverige hockey mot Finland, och är nu i VM-final. Trots att jag inte bryr mig om hockey för fem öre hoppas jag såklart på vinst! Ingen missade väl heller ESC, som gick i svenska Malmö och där Danmark tog hem segern. Även Norge gick det bra för. Stjernberg fick nöja sig med en mittenplacering. Själv gillade jag Islands bidrag!
 
Helgen har jag tillbringat i Sala. Två gångtävlingar var det meningen att jag skulle ställa upp i. Det blev bara en. Lagom till tävlingarna åkte jag nämligen på en förkyldning och var inte så pigg på under fredagen och lördagen. Men det är betydligt bättre idag. Tur det!
 
Bild från tidigare idag. Jag i grön jacka, peppad (not!) för att gå 3 km.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0