Ajaj!

Den här veckan har jag börjat på gymmet igen. Har inte varit där på ett halvår, vilket känns, om man säger så! Jag har ont typ överallt i kroppen just nu. Men jag repar mig väl förhoppningsvis.
 
Det är lustigt att vissa övningar tappar man inte alltför mycket på, även om man haft ett längre uppehåll. Medan en del verkar helt omöjliga att utföra i den omfattning man tidigare gjort. Fast en av killarna på gymmet sa att det kan behövas upp till 3 veckor innan man är "redo" igen. Så jag får väl bara kämpa på under den här tyngre inledningstiden. 
 
En annan grej, jag vet inte om det bara är tillfälligt, men ändå. När jag i måndags skulle köpa träningskort var det två andra killar än den vanliga staben som stod bakom disken. Och de var verkligen jättetrevliga! De stod och pratade lite med mig och jag fick rabatterat pris på ett träningsalternativ som de egentligen inte erbjuder. De var service-minded helt enkelt! Så det var nice, för de andra gymägarna är inte alltid så bra på service och sånt. Hoppas de är där fler gånger! Vid sådana tillfällen tänker jag ofta på vikten av att ge ett gott intryck - det ger en omedelbar effekt på attityden till företaget eller myndigheten ifråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0