Hem-hemma-helg

Helgen har varit varierad kan man säga! Här ett axplock av helgen i bilder.
 
Brorsan tajmade mitt besök rätt bra, när jag kom i fredags hade han haft ont i magen,halsen och huvudet under dagen. Jag hoppas för allt i världen att han inte lyckats smitta mig med förkyldning eller något i helgen. Här gör han vad vi brukar kalla "tortyrbehandling" (andas in varma ångor, typ).
 
På lördagen blev jag bjuden på helkroppsmassage av mamma. Olje-thai-massage i en hel timma -lyxigt värre! Lyckas dock genom egen dumhet gå därifrån med en lindrigare form av brännskada. Lång historia...
 
På lördagen är det riktigt höstruskigt och vi gör brasa! Varmt och gött sitter vi och myser i soffan till "Så mycket bättre". 
 
Söndag, jag fyller år! Tårta, fint väder och sällskap av farmor, farfar och fadder/gudmor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0