Intensiva dagar!

 
De senaste två dygnen har jag spenderat med min kära mor som varit på besök hos mig i Karlstad. Vi har hittat på en massa skojiga saker; gjort en observation av rulatortätheten i mitt bostadsområde, shoppat i stan, hängt på ett nyöppnat fik och ätit jättego chokladbrownie, simmat i Sundstabadet och själva höjdpunkten: varit på Shrek -the musical på Wermlands Opera. 
 
Det har varit härligt att för en gångs skull kunnat vara helt ledig. Det är ju inte så ofta man är det som student -det är alltid något som skall göras. Men nu hade jag kursavslutning i torsdags, och därmed resten av veckan fri. Vilket passade ypperligt med mamma-besök! :) 
 
                          Jag käkar daimkaka, mums!
 
Wermlands Opera -stora scenen innan Shrek och hans vänner gör entré. Fantastiskt bra musikal; skådespelarna, musiken, manuset, rekvisitan.. allt var otroligt! Det enda som möjligen saknades var att de inte hade med Halleluja-sången - annars hur bra som helst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0