Blixtvisit i Borås- och Alingsås!

Hejhej, befinner mig nu faktiskt på västergötsk mark. Har varit hemma i Boråstrakten igår och idag, återvänder till Värmland imorgon bitti. Denna lilla visit var inte planerad, den blev bestämd för en dryg vecka sen. Faktiskt så berättade jag bara för mamma, så jag har överraskat såväl lillebror, pappa och t.o.m. farbror! (är snickare, har dragit igång renovering igen-denna gången dags för hallen). Anledningen till mitt besök är att jag försöker ordna praktik. Ett alternativ var Alingsås, och den kontaktperson jag pratat med lite nu under hösten ville gärna att jag skulle komma och hälsa på, om möjligt. Så jag tänkte att det är nog bäst dårå.
 
Så igår var jag på rådhuset i Alingsås, och pratade med kommunens miljöstrateg. Han var trevlig och jag fick en hel del information och saker att fundera på. Men det verkar som jag är välkommen där till våren!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0