Dags för vantar

Nepp, nu är det mitten av oktober och det börjar bli rejält kyligt! Under eftermiddagspromenaden fick jag allt ha på mig fingervantar. Jag har därför nu hämtat upp diverse mössor, halsdukar och vantar ifrån förrådet. I morgon blir det att packa ihop sommarkläder och skor, 
 
Jag märker tydligt att det blir mörkare allt tidigare om kvällarna nu. Konstigt nog känns det nästan alltid lika förbluffande varje år. Fastän det som sagt händer varje år. Men jag antar att det beror på att det är så svårt att under de ljusa dagarna föreställa sig att det är möjligt att det kan vara mörkt innan fyra (som det ju är i december typ). But it will happen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0