Idolnostalgi

I kvällens Idol tolkar deltagarna tidigare idoler, vilket för oss som hängt med de senaste 10 åren (!) innebär goa flashbacks. Härligt det tycker jag. För mig har Idol med tiden blivit nästan synonymt med fredagskväll. Jag vet inte riktigt varför, jag gillar väl programmet helt enkelt. Man har liksom blivit uppväxt med det. Jag minns i början då jag faktiskt köpte skivor med vinnarna, de var perfekta att önska sig till jul. Har både Agnes och Markus Fagervalls skiva liggandes hemma någonstans...

Det är nu åtta idoler kvar i årets tävling. Jag tycker killarna är riktigt starka, så jag tippar att vinnaren blir av manligt kön i år. Men man vet ju aldrig, svenska folket har ju en tendens att rösta helknasigt. Hur kunde t.ex. George skickas hem för två veckor sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0