Internetkris

En olycka kommer ju som bekant sällan ensam. I förrgår var det cykeln som sa ifrån och i går morse tyckte tydligen mitt bredbandsmodem att det var dags att ta sitt sista andetag. Har därför inget internet i lägenheten för tillfället. Men vad ska man göra åt det, är bara att betala för att åka buss till skolan och tillbringa dagarna där. Inte så roligt eller smidigt, men det får funka helt enkelt.
 
Förhoppningsvis får jag ett nytt fungande modem skickat till mig i början av nästa vecka. Jag får klara mig till dess. Men det är knappt alltså, det är inte klokt att man känner sig nästintill handikappad då man står utan internet i en vecka. En klar nackdel för den digitaliserade tidsåldern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0