Farväl av sommaren

Det känns som hösten är här nu. Verkar som det är slut på de soliga sen-sommar-dagarna i september. Men det känns okej. Sommaren har varit fin och även halva semtember, då kan man verkligen inte klaga.

Nu när vi går mot mörkare (och regnigare) tider får man se till att göra det mysigt inomhus. På tal om det behöver jag nog köpa stearinljus. Ljus kommer behövas för att lysa upp min lilla lya senare i höst. Allt för att undvika att jag inte fastnar med skolböckerna i ett mörkt och deprimerande hörn. På kvällarna kan jag alltid roa mig med någon spännande bok eller tv-program/serie. Vi behöver alla ha några knep för att hantera den annalkande mörka årstiden som man inte kommer ifrån när man bor på denna delen av jordklotet.

Men än så längre är det tidig och fin höst, med träd som börjar skifta färger på sina blad. Låt oss njuta av det!

Hej Höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0