Flower power

När pluggmotivationen tryter kan det ibland vara bra att bara släppa det för stunden och göra något helt annat. I eftermiddags resulterade dettta resonemang i att jag tog en cykeltur till Blomsterlandet!
 
Att sköta om blommor och växter är inte riktigt min grej. Jag glömmer jämt av att vattna dem och så nån vecka senare är de helvissna - ojdå, hur gick det till? Kaktusar och andra tåliga växter funkar dock bra.. 
 
Men hur som helst tycker jag om grönska, jag skulle vilja ha ett helt rum med massa växter. Nästan som en djungel. Men så som jag bor nu har jag inte direkt plats för det. Fast några blommor ska jag såklart ha!  
 
En grön, en vit och en gul. Det blir fint det! Fråga mig inte vad de heter bara...
 

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fint med blommor ju! Jag har just nu sju stycken växter bara i vardagsrummet ;)

2013-09-17 @ 08:26:32
URL: http://jossiworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0