Laddar för kvällspepp

Sitter och knåpar med frågorna till måndagens seminarium. Nästan klar faktiskt! De var inte så hemska som på det första vi hade (som tur är!). Så jag hoppas det ska gå vägen.
 
Är för övrigt taggad inför kvällen. Jag har nämligen spontant bokat och betalat en inspirationsföreläsning på Scalateatern! Jag fick min augustilön från Scandic för några dar sen och tänkte att jag kanske ska unna mig nåt. Vilket inte är så där väldigt ofta förekommande. Och just då fick jag mail om en föreställning med Kay Pollak, som lät intressant. Så jag slog till helt enkelt!
 
Rubriken för kvällen är "Ändra dina tankar- ändra ditt liv!" Jag hoppas på en givande afton! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0