Lite utav en nervös väntan

På fredag har vi deadline för en inlämningsuppgift om miljölagar. Fast vi har inte fått uppgiften än. Hela klassen går därför runt och väntar, man vill ju liksom veta vad det är man ska göra snart. Alla hoppas på att uppgiften kommer va förståelig och inte alltför jobbig. Jag håller också tummarna för det.
 
Men innan jag får ta itu med den får jag glädjas över att kursens seminarium i alla fall är över. Vi hade det sista igår, gick som vanligt inte speciellt bra, faktum är att jag inte är helt säker på att jag blev godkänd. Jag hörde nämligen av en klasskamrat att jag inte blivit avprickad på lärarens lista. Lite konstigt, jag pratade visserligen inte mycket, det kan man inte anklaga mig för, men flera andra var på samma nivå. Nåväl, iså fall får det väl bli någon komplettering då. Men inga mer seminarium inom närmsta tiden i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Han prickade typ inte av någon.. det var lite konstigt..

2013-09-25 @ 07:42:21
URL: http://jossiworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0