Yoga

Igår började en sorts temavecka här i staden som heter "Framtidsveckan". Den innehåller massa olika aktiviteter under de närmsta dagarna. Hållbar omställning ska tydligen vara den röda tråden, det gillas!
 
På förmiddagen passade jag på att gå på gratis prova-på yoga. Det var dålig uppslutning men det gjorde inte så mycket. Det var en jättebra lärare med en sån där go röst som passar utmärkt på avslappningsskivor. Under en timme fick vi deltagare prova på lite olika kropps- och andningsövningar. Det kändes bra att få sträcka och tänja musklerna, inte minst då jag haft lite bekymmer det senaste.
 
Jag har länge tänkt att jag ska börja med yoga. Alltså en riktig kurs med instruktör och sånt. Jag funderar starkt på att kanske slå till med det i höst! Nästa vecka ska det vara öppet hus på Yogaskolan i Karlstad, vilket betyder ännu en möjlighet att gratis prova-på ett valfritt yogapass. Jag satsar på det, så får jag se hur jag väljer att göra sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0