Återhämtning pågår

Efter flera dagar av tryck i bröstet,trötthet, orkeslöshet, dövhet, halsont, hosta, näsdukssnytande,huvudvärk och andningssvårigheter (p.g.a. täppt i näsan) börjar jag nu må bättre. I dag på förmiddagen skulle jag egentligen varit på seminarium men eftersom jag försov mig efter nästan 12 timmars nattsömn så kände jag mig inte riktigt på hugget. Så jag fick skippa det. Hade det varit på eftermiddagen hade jag kanske orkat gå dit, jag har känt mig bättre nu framåt kvällen.
 
Jag tänker att det var en himla tur att jag gjort så mycket på min uppsats innan, så att jag hade "råd" att bli sjuk nu. Hade ju inte varit så bra om jag legat efter och helt plötsligt förlorat fyra arbetsdagar. För jag har verkligen inte orkat titta på uppsatsen alls under denna tid. All energi och ork har varit som bortblåst. Jag tror och hoppas att energin sakta men säkert är på väg tillbaka. Nu är svårigheten som alltid att hålla sig lugn ännu en period, så man ej är uppe och ränner för tidigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0