En helg tillägnad mig själv

Ibland behöver man faktiskt tid till att tänka på och pyssla om sig själv. Det tycker jag jag gjort den här helgen! Det var blivit både välbehövligt fotbad, pedikyr med nagellacksmålning (vilket var evigheter sen, kan ju vara lite kul ibland) och slappande framför tv:n (datorn). Lite Vampire Diaries-nörderi och roliga webb-exklusiva klipp från Mästarnas Mästare. Och som grädden på moset - en supergod och fräsch glassdessert jag avnjöt igår kväll!
 
Målade för ovanlighetens skull naglarna, kul med lite färg faktiskt.
Men någon manikyrist är jag då inte! Rosa var den enda färg jag 
hade i badrumsskåpet, och lacket är minst tre år gammalt...
 
Gammaldags vaniljglass med apelsin och passionsfrukt! Smarrigt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0