Långfredag

Tur att man inte är troende, för då hade man väl skämts över att man arbetat (läs pluggat) idag. Men lite plugg har det faktiskt blivit, trots röd dag. Jag har suttit och försökt få ordning på svaren på min enkät, trixat med diverse olika diagram och annat. Inte helt lätt att veta hur allt sånt där data-program-tekniskt fungerar. Men jag tror jag lyckades någorlunda ändå.
 
Nu har jag dock tagit påskledigt från uppsatsskrivandet. Det passar mig bra då jag ändå  behöver låta texten "vila" ett par dagar, så jag sen förhoppningsvis kan se den med nya ögon!
 
I morgon ska jag möta brorsan vid tågstationen vid kvart över elva, och sen tar vi bussen till IKEA där det blir lunch med resten av familjen som kommer med bil. Därefter blir det besök på Sundstabadet och kanske en promenad i Mariebergskogen också. Ser fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0