Missing bicycle

Förbannade cykel! Nu i påskas blev det smygpunka (igen!) på bakhjulet. Det känns som det vilar en punkteringsförbannelse över min cykel! Visst, den är ju inte senaste modell men däcket är nytt och det borde ju inte va normalt med punktering hela tiden! Åh, det är så frustrerande när jag plötsligt står utan mitt transportmedel numero ett. Särskilt nu då det är så fint väder, då är det ju så självklart att man tar cykeln. Vill ju ogärna slösa pengar på buss men det är så det får bli!
 
Förhoppningsvis får jag återförenas med min (reparerade) cykel om en vecka i alla fall. Det beror lite på hur mycket torsdagens röda dag (1 maj) ställer till det. Längtar efter min saknade cykel!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0