Shortsen på!

Vilket underbart väder det är! Idag var det enligt SMHI 17-18 grader på eftermiddagen. Då slänger till och med jag av mig jackan och tröjan, tar på mig shorts och sitter och solar! Jag är annars en sån person som alltid tar på mig för mycket kläder, och som kan gå runt med scarf och pannband april ut. Men någon måtta på förskitigheten får det ändå vara när det är så varmt!
 
Jag har en jättebra picknickfilt som är perfekt att ha ute på gräsmattan. Den har jag chillat på både idag och igår. Det borde ju vara förbjudet att sitta inne och plugga när det är så fenomenalt fint väder. Man vill ju bara vara ute!
 
Men man får akta sig för insekter! Idag var jag grymt nära att göra en Ferdinand, det vill säga sätta mig rakt på en humla. Och den var inte så liten heller! En himla tur att jag inte lyckades reta upp den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0