Skärtorsdag

Nyss hemkommen från yoga. Det var ett bra pass idag. Förra veckan kände jag mig sådär och var ofokuserad, men denna gången gick det fint. Förutom en del balansövningar gjorde vi många bakåtböjningar idag, och dem gillar jag. Bakåtböjningar är rörelser där man öppnar upp bröstkorgen, och andas ut. Jag tycker att de gör gott för både kropp och själ.
 
Efter yogan kände jag mig lätt i sinnet, och tyckte inte det gjorde något att regn och blåst piskade mig i ansiktet hela vägen hem. Som vanligt cyklade jag längs älven mot Färjestad. När jag kommit halvvägs fick jag helt plötsligt väja för en massa vallfärdande människor. Det var tydligt att de hade siktet inställt på Löfbergs Arena. 
 
Jag antar därför att det är hockey på g. När jag tänker efter har jag nog sett något om att Färjestad skulle spela hockey-final (SM).  Men jag kan ha fel. Sorry Karlstadbor, but I couldn't care less!
 
För övrigt, Glad Påsk på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0