Vietnamesisk lemonad

 
 
En supergod "vietnamesisk lemonad" på en asiatisk restaurang i Karlskoga fick avsluta påskhelgen med familjen. Innan dess var vi som sagt på Boda Borg, och det var minst lika kul som förra gången jag var där. Men frustrerande när man är så nära och klarar 3/4 element i ett rum men failar på sista. Vilket vi gjorde i ett antal rum...
 
På kvällen tog jag bussen tillbaks till Karlstad medan de andra bilade vidare till Örebro där de övernattade. Jag förmodar att de är på väg därifrån nu.
 
Efter morgondagens sovmorgon antar jag att det är dags att sätta igång med det vardagliga igen. Men jag tänker ändå softa lite idag, påsken är ju faktiskt inte slut än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0