Blandad kompott

Hejhej allihopa!
 
Hoppas ni få men trogna läsare har tyckt det varit roligt att läsa om mitt äventyr i Europa. Det blev kanske lite väl detaljerat ibland, men det blir lätt så när jag skriver dagbok.
 
Tiden sedan jag kom hem har bestått av en hel del jobb (städar på Scandic). Bäddning av sängar, dammsugning och städning av toaletter har fyllt mina dagar. Tur att det inte är så många timmar/dag jag jobbar i alla fall (4-6 h). Man får tillräckligt ont i överkroppen ändå.
 
Annars så har det blivit lite smått och gott. Tävlat i gång under SM-veckan, varit i djurparken med mina livliga kusinbarn från Vänersborg, deltagit i och arrangerat årets gökotta, tältat i trädgården en vecka när det var 30 grader varmt varje dag, gjort två utflykter med mormor och morfar, varit på 8-års kalas, kollat färdigt första säsongen av The Originals (faktiskt bra!), börjat kolla på Breaking Bad (brorsan har tjatat på mig i månader..). En blandad kompott med andra ord.
 
Gång-uppvisnning på Stora torget under SM-veckan.
Programledaren för Bolibompa testar på.
 
Världens sötaste unge - Olle! (kusinbarn)
 
Båttur på Lygnern i Sätila med Berghemsborna!
 
Jag och mormor - alltid pigg och glad!- på utflykt i Viskafors.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0