Hej Horsensgatan!

Jag är tillbaks i min lilla lya. Den må vara liten och utan bekvämligheter - men den är ändå min och jag får göra vad jag vill i den. Är rätt gött.
 
För de som ej hänger med i svängarna (Varför är hon tillbaks i Karlstad, hon har ju pluggat färdigt?), så är tanken att jag ska stanna här i tre månader till. Sen blir det good bye Värmland. Under denna tid ska jag läsa två distanskurser. Allra helst ville jag läsa en kurs på plats här i Karlstad, vilket är anledningen till att jag ej sagt upp lägenheten under sommaren. Men nu kom jag inte in på kau-kursen (projektledning). Eftersom jag har 3 mån uppsägning så tänkte jag att då vill jag gärna vara här tills den tiden löper ut.
 
Dagens happening var kvällens avsnitt av Vem vet mest där en bekant var med och tog hem hela spelet! :) Själv kanske jag kunde en tiondel av frågorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0