Nämen hallå!

Idag sprang jag på en god vän när jag var nere i stan. Jag blev mycket glad men kanske mest förvånad av detta! Inte kunde jag tänka mig att träffa på henne här, hon som annars bor i Eskilstuna! Men det klart, var ju inte så konstigt egentligen. Det är juletider, då blir det en tur hemåt till familjen!
 
Jag fick inget jobb idag, är antagligen inte mycket kids på förskolorna nu kring jul. Istället var jag på ett onödigt, men i alla fall kort möte på Af (Arbetsförmedlingen). Gjorde lite andra ärenden i stan samt försökte mig på en omöjlig (?) uppgift - att hitta kokosgrädde. Jag ska nämligen ha kokosgrädde till en efterrätt jag tänkte göra på nyår. Det är bara det att jag inte vet var det finns. Eller vad det är. Kokosmjölk vet jag ju, och kokosvatten finns det nåt som heter. Men kokosgrädde? De på Life-butiken hade ingen aning. Hm, det verkar som jag får fördjupa mig mer i detta, alternativt ge upp...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0