Busy

Puh! Jag har fullt upp just nu. Tänka sig att jag förut oroade mig för att jag inte skulle ha något att göra under tiden jag söker miljöjobb. Min vecka:
 
Mån: Skrev in mig på Arbetsförmedlingen. Detta verkar va starten på att framöver behöva ägna onödigt mycket tid åt möten och annat man måste gå på. Har också fått massa byråkrati-papper som man knappt förstår. Tur jag har mamma till hjälp.
 
Tis: Var på en fett ovärd info-träff hos Arbetsförmedligen. Pluggade på min CSR-kurs. 
 
Ons: Första jobb-dagen som vikarie på förskola, 9.30 -17.00. Fick vara i Sandhult vilket förstås är nice (3 min att gå). Fullt ös på förskolan (dagis) kan man säga!
 
Idag: Jobb igen på förskolan i Sandhult, dock annan avdelning, 9.00 -16.45.
 
Imorgon: Troligen jobb igen, 9.00 - 16.45.
 
Helgen: Luciafirande i Sandhult. Bio med brorsan. Pepparkaksbak. Inlämning av CSR-uppgift. Och allt annat jag inte hunnit med under veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0