Onsdag

Sitter just nu vid mitt skrivbord på praktikplatsen och känner mig trött. Bortsett från ett kort möte på förmiddagen har jag varit inne på kontoret hela dagen. För en gångs skull är det riktigt fint väder. Inte så uppiggande att då sitta vid andra sidan fönstret och titta ut på folk som är ute.
 
I måndags var jag och inventerade på en förskola i Sollebrunn. Det gick ganska bra, fast det var svårt att få reda på en del saker. Jag använder ett väldigt detaljerat material från Svenska Naturskyddsföreningen, massa grejer att undersöka och fråga efter. Nu i veckan har jag försökt sammanställa allt detta.
 
Jag har fått reda på att flera av mina klasskamrater också fått jobba med liknande kemikalie-projekt på deras praktik. Kul! 
 
Dock kan det bli lite enformigt. Jag sitter just nu vid datorn typ hela tiden, och skriver rapport. Jag får akta mig så jag inte blir för trött på det inför C-uppsatsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0