Relax

Nu kan jag slappna av lite grann. På förmiddagen redovisade jag mitt projekt/arbete för berörda tjänstemän, och det gick hur bra som helst. Härligt! Jag känner mig nöjd, stod faktiskt och pratade i en halvtimma. Alla var positiva och det ser ut som det även kan bli en bra fortsättning på det hela.

Till eftermiddagsfikat har jag dagen till ära tagit med mig kladdkaka. Tänkte först ta med den i morgon, i och med att det är min sista dag då, men ändrade mig. Flera på min avdelning är borta i morgon, och eftersom jag redovisade i dag så passar det väl också bra med lite kaka på det. :)

Nu ska jag bara skicka in en liten sammanfattning om min praktik till skolan, och syssla med lite smågrejer i morgon. Det blir bra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0