Sol i Alingsås

Idag borde man ju egentligen sitta på en uteservering i caféstaden (Alingsås är lite känt för sina många caféer) och njuta av solen. Men istället sitter jag här på kontoret som vanligt...
 
Jag var ute en tio-minutare vid lunchen i alla fall. Man behöver D-vitaminerna nu efter allt det här grå och regniga! Hoppas vårsolen har kommit för att stanna. Eftersom det inte varit någon vettig vinter så kan det lika gärna bli vår nu tycker jag!
 
Jag är i princip färdig med mitt praktik-skrivarbete. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av dagen och i morgon.. Det hela ska redovisas på torsdag förmiddag. Jag har nästan skrivit färdigt det jag tänkte göra på fredag.. Nåja, jag kommer väl på nåt. Kan ju sitta och lura på min C-uppsats annars, som drar igång nästa vecka. Blandade känslor inför det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0