Uppdrag slutfört

I förmiddags var jag på "pressträff" med Alingsås Tidning, igår var det med Alingsåskuriren. The lokalkändis is back on the road! ;) 
 
Som sagt, mitt arbete här i Alingsås är över. Hela sex veckor har gått i rasande fart. Jag tycker det har varit en mycket lyckad period! Riktigt kul att alla verkar nöjda med mig också. Har fått jättebra omdöme av min handledare Fredrik, något som jag absolut tar med mig in i framtiden! :)
 
Det kommer nog bli konstigt att direkt på måndag sätta tänderna i c-uppsatsskrivande, på plats i Karlstad. Att gå från en daglig gemenskap på en arbetsplats till en ensam tillvaro framför datorn i lägenheten/skolan. Att gå från att bo själv igen med vad allt det innebär. Att inte kunna läsa dagens BT på morgonen och kolla på tv i soffan. Men människan är ju en väldigt anpassningsbar varelse. Så jag antar att jag kommer in i gängorna igen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0