Farväl hemtenta!

Har just skickat in min hemtenta! Ca två veckor innan deadline. Det är jag i ett nötskal. Så himla gött är det i alla fall! Särskilt eftersom det troligen är den sista tentan på min utbildning, yey!
 
Funderar nästan på att skriva ut detta på facebook, och reta slag på alla mina klasskompisar. Fast då får jag väl massa "arga" kommentarer förstås så det kanske inte är en så bra idé ändå. Men lockande..
 
Alltså, jag lägger hemtentan bakom mig nu. De närmsta två veckorna ska jag istället fokusera på att förbereda mig för min praktik i Alingsås. Det verkar typ som de förväntar mig att jag ska vara nån typ kemikalie-expert, så det blir att läsa på lite..

Kommentarer
Postat av: Jossi

Vad skönt att vara ute i god tid! Jag hade väl också normalt sett varit klar vid det här laget... men jag har bara skrivit en tredjedel... hehe, vilket ju i och för sig förmodligen är mer än dom flesta har gjort...

Svar: Japp, jag vet att du också kör den strategin! ;) Men en tredjedel är absolut inte dåligt det heller, som sagt säkert mer än de flesta! :) Det var är bara jag som denna gången var jag ute i ovanligt god tid..
None None

2014-01-06 @ 09:44:54
URL: http://jossiworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0