Helena goes shopping

Idag var det dags för garderobsförnyelse - avdelning tröjor. Eller, det var i alla fall så det blev efter dagens spontana shoppingrunda i stan. Jag hade lite tid över efter träningen och gick bl.a in på JC, som hade halva reapriset! För ovanlighetens skull hittade jag flera tröjor jag kunde tänka mig att köpa. 4 st fick jag med mig hem, för 234 kr! Det kallas fynd!
 
Det blev inget second hand-köp denna gången alltså. Brukar annars försöka handla vintage. Är ju bra både för plånboken, miljön och samvetet. Miljögärningen idag får vara att jag i alla fall köpte trosor av ekologisk bomull.
 
Eftersom det nu blivit vinter passade jag också på att köpa ett par rejäla vantar på Intersport. Det har jag tänkt göra i flera år, så det var bra att det äntligen blev av! De var dyra så nu gäller det att INTE tappa bort dem!
 
Roligt att ha någon annan färg på tröjan än svart eller mörkblå som jag typ alltid har...  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0