Venice calling!

Hejhej!
 
Jag vet att det ar flera som onskat att jag ska hura av mig har pa bloggen, sa nu kommer en liten halsning! Tangentbordet har ar lite knasigt, men det far bli sa. Jag ar nu i Italien, i staden pa vatten , Venedig. Har ar man minsann inte ensam som turist! Nej, stallet ar faktiskt lite jobbigt pa det viset. Mycket folk, smala grander, inga parker att chilla i. Det ar souvenirbutiker overallt. Och assvart att hitta i staden!
 
Men det ar ju anda valdigt vackert med vattnet och gondolerna. Det har inte blivit nagat gondolakande, men en battur i alla fall. Deras lokaltrafik!
 
Vi kom till Venedig igar, och lamnar det imorgon, da jag far vidare till Rom. Ska bli kul, men verkar bli riktigt varmt dar vilket inte ar att leka med. 
 
Forra veckan var jag i Prag och Budapest, det var riktigt trevligt. Tva stiliga och valdigt billiga stader. Da var det bara jag och Sophie fran Helsingborg med, sedan i gar ar vart resesallskap komplett med Johan fran Stockholm.
 
Det mesta har gatt bra hittills, fast det har blivit lite sisadar med mat och vatten emellanat. Vi ror mycket pa oss pa dagarna sa det gar ju at mycket energi.
 
Nu maste jag sluta , hoppas ni alla mar bra dar hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0