En mindre produktiv dag

Denna soliga tisdag har pluggmotivationen inte varit min bästa vän. Jag har läst några vetenskapliga artiklar som inte gjort mig klokare, snarare mer förvirrad. Det är inte det att de inte är intressanta, men det står om så mycket och med många referenser. Det är svårt att orientera sig och veta vad som är relevant för just "min" studie. Och min hjärna känns trög.
 
Inte heller min kropp är min kompis för tillfället. Jag har visserligen varit ute på en härlig löptur, men annars har den inte velat samarbeta. I natt sov jag dåligt, troligen p.g.a. blåskatarr (!). Inte så trevligt. Jag googlade lite, och hittade att urinvägsinfektion är "allra vanligast hos kvinnor i 20-års-åldern" och att det "läker ofta av sig själv inom en vecka".  Jahopp. Man lär sig något nytt varje dag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0