Favorit i repris

I eftermiddag/kväll ska jag på yoga. Japp, jag har börjat med det igen. Hoppade på fortsättningen på den kursen jag gick i höstas - fysisk inriktning. Det var av en slump faktiskt, jag såg det i tidningen att det var kursstart förra veckan, och så anmälde jag mig. Jag trodde att det bara gick en kursomgång per termin, och att den alltså skulle vara när jag var hemma/borta på min praktik. Så då reflekterade jag inte mer över att det inte blev någon mer yoga. Men nu blev det det i alla fall! 
 
Den kursen jag börjat på nu är 9 veckor lång. Perfekt att ha som nedvarvning och alternativ träning nu när det är examensarbetsskrivande och allt, tycker jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0