Handledning hit och handledning dit

Över en vecka har gått sedan uppsatsskrivandet drog i gång. Och forfarande har jag inte haft någon handledning. Ska ha det imorgon förvisso. Men det är så dumt, jag hade gärna haft det redan i måndags. Så att man liksom får klartecken "uppifrån" att man är på rätt väg. Det kan nämligen mycket väl vara så att vid första handledningen så omkullkastas allting man tidigare tänkt och gjort... Jag pratade med en klasskompis som fått göra just det. Börja om från scratch i princip. Det vill man ju inte råka ut för!
 
I brist på annat hängde jag med en vän på hennes handledning idag. Det var intressant, men man blev ju lite orolig själv när det diskuterades massa grejer man inte tänkt på. Eller som man missuppfattat fel. Min kompis blev mer förvirrad än innan hon gick dit. Det känns ju sådär..
 
Så imorgon antar jag att jag får några frågetecken utredda men att dubbelt så många kommer dyka upp efteråt. Det är klurigt det här med uppsatser alltså! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0