Kärt återseende

Efter två och en halv månad hemma i Sandhult är jag alltså tillbaka i Karlstad. Jag trodde det skulle kännas konstigt att gå över tröskeln till lägenheten igen. Men det känns som hemma, det också! Det är trots allt en go känsla att man har något som är ens eget. Min lilla lya. Den är faktisk ganska mysig ändå.
 
Tågresan till Karlstad gick sådär kan man väl säga. Ok till Göteborg, men väl där var Karlstadtåget 25 min försenat. Detta växte under resan till 45 min. Så min uttänkta plan att hinna med att ta en sväng om lägenheten innan jag skulle iväg till skolan höll inte. Istället fick jag konka på mina väskor ett par timmar till. 
 
Nu har jag i alla fall fått i mig lite mat och gjort mig något sånär hemmastadd. Blir inget plugg idag utan jag sätter igång direkt i morgon bitti istället. Jag funderar på att ta cykeln till skolan. Vi får väl se hur pigg jag är på det imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0