Uppsatsen igen..

Perfekt pluggväder - regnigt och tråkigt. Då är det hårdkörning med uppsatsen som gäller. Det känns som det går framåt i alla fall.
 
Mitt fokus är för tillfället på det här med metoder. Som vanligt är det svårt att veta vad, och hur mycket man ska skriva. Jag har i alla fall lånat hem en hel hög med metodböcker så info saknar jag då inte...
 
 
 
Som ni förstår är det mycket uppsats, uppsats, uppsats just nu. Det är ju det jag har att göra på dagarna. Inte konstigt man får det på hjärnan... I natt drömde jag till och med om det! En mardröm om opponeringen. På något sätt hade textavsnitten i hela mitt dokument kastats om eller raderats samma morgon, och jag hann inte få ordning på det. Och på opponeringen fick jag en massa kritik som jag inte kunde försvara. Nä, det var banne mig ingen trevlig dröm! När jag vaknade var det nästan så jag måste motstå impulsen att direkt kolla om uppsats-dokumentet var okej! Herregud, varthän ska detta sluta...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0