Äggdebut

Nu ska jag berätta något knasigt. Idag gjorde jag något jag aldrig gjort förut. Jag kokade ägg. 
 
Jo, det är sant, jag är rätt säker på att jag inte kokat ägg nån gång! Varför det är en väldigt bra och relevant fråga. Tja, för det första så äter jag väldigt sällan kokt ägg. Har ingen vana alls av det. Vilket bara är väldigt dumt - ägg är ju en jättebra och billig proteinkälla! För det andra så antar jag att det alltid har varit någon annan som kokat äggen de få gånger jag ätit det.
 
Hur gick det för mig då? Jojo, inga problem! Det var inte speciellt svårt, haha. Då kanske det blir av fler gånger framöver nu då, när jag kommit över denna höööga tröskel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0