En lättnads suck nummer 2 (en stor en)

Sådär - äntligen är uppsatsskrivandet och opposition genomfört! Det känns så himla gött. Jag har redan fått reda på hur det gick dessutom, och jag klarade det fint! :) 
 
Efter dagens opposition hängde jag en stund med 2/3 av "Karlskoga-gänget", och vi kom fram till att idag måste vi faktiskt fira för att vi är så duktiga. Alltför sällan som student (eller som människa) tar man sig tid att glädjas och va stolt över något bra man gjort. Nästan alltid går man direkt vidare på nästa grej, och går och grämer sig över sådant man kunde gjort bättre. Men ibland måste man faktiskt stanna upp, klappa sig själv på axeln och säga: "Det här gjorde du jävligt bra!"
 
Min belöning för allt detta har faktiskt jag förberett sen en tid tillbaka, nämligen att köpa ekologisk hallonsorbet, som jag ska njuta av ikväll. Jag har också kompletterat med en ask Noblesse dagen till ära. Det blir suveränt det! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0