En sista värmlandsutflykt

Nu är jag inne på sluttampen. Sluttampen på min utbildning, och eventuellt på min tid här i Karlstad. Så de senaste dagarna liksom de närmaste består väl av diverse "sista-gången-saker". I måndags var det sista föreläsningen (missade dock den). I onsdags var sista seminariet. I torsdags gjorde jag min sista Karlstadcykeltur innan sommarn (denna gång blev det bl.a. områdena Romstad och Gruvlyckan). 
 
Och idag, har jag varit på en sista värmlandsutflykt. Tillsammans med mina goda vänner Emelie och Fredrik tog vi bussen till Väse, av alla ställen. Där besökte vi ett mysigt ekologiskt och vegetariskt café. Där avnjöt vi en lättare måltid, god efterrätt och läskande dryck. Vi passade också på att sitta ute i solen och att höja medelåldern hos cafébesökarna. Allt som allt en välbehövlig och trevlig eftermiddag.
 
Jättecharmig och gammeldags stuk på inredningen.
Eftersom det var så fint väder satt vi dock ute.
 
Min sallad med valnötter, vindruvor och annat fräscht.
 
Tysk ekologisk läskedryck med hallon och svarta vinbär.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0