17 november 1992, kl. 15.28

.. då föddes jag, Ingrid Helena Sandmer, på Borås BB. Mina föräldras första barn, deras enda dotter. Tänka sig att det i dag är 22 år sedan! Jag undrar hur mycket mamma, pappa och andra faktiskt kommer i håg från den dagen och de närmsta åren när jag var liten. Tur att de var varit så snälla och skrivit och filmat en massa om det, för minnet är ju begränsat. 
 
Jag firar alltså min 22:a födelsedag här i Karlstad. Men samtidigt kommer jag i framtiden komma ihåg att det var kring den dagen då jag flyttade hem igen. Kan kanske vara bra, blir en naturlig start på något nytt. Förhoppningsvis något bra.
 
Just den här dagen blir inte så speciell för min del. Men i morgon kommer mamma hit, och på onsdag-torsdag ska vi åka till Selma Spa i Sunne. Så det blir som ett firande då istället, och ett avslut på denna tid i Värmland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0