One week to go

Då var det redan lördag vilket innebär att nästa vecka är det dags att ta farväl av Karlstad!
 
Dessa sista dagar innebär ju en hel del "sista-gången"-grejer. Igår var jag på Sundstabadet och utnyttjade mitt sista tillfälle på 10-kortet. Efter att ha simmat massa längder i bassängen den här hösten unnade jag mig en chokladboll sista gången till ära. Vi får se om jag fortsätter med simningen hemma i Borås, har varit rätt gött att gå till badet en gång i veckan.
 
 
Förra helgen var jag ute på min sista längre cykeltur i Karlstad. Denna gång bar det av till Skutberget, ett motions- och friluftsområde som jag tänkt åka till flera gånger. Men det ligger såpass långt bort från mig så det har inte blivit av att jag åkt dit. Det ångrar jag för det var väldigt fint. En rejäl träningsrunda blev det också - cykling ca 10 km dit, löpning några km för att kolla spåren och omgivningarna, och cykling hem. 
 
 
Jag var också nyligen i Åtorp, en bit utanför Degerfors och hälsade på en kompis. Det var en del i min planerade "avskedsturné" för mina värmlandsvänner. Tyvärr blev den inte lika stor som jag hoppats på, det har varit jobb och annat som kommit i vägen för några som jag hade velat träffa innan jag flyttar. Men vi får väl försöka träffas någon annan gång framöver istället hoppas jag. Ska i alla fall försöka hålla kontakten trots att jag blir västgöte igen. I dagens it-samhälle finns ju alla möjligheter till det! :)
 
 
Till sist ska jag också gratulera min faster som fyller 60 år idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0