Vad händer?

Det verkar som en vecka här hemma går minst lika fort som det gjort i Karlstad. Konstigt.
 
Mina första dagar hem-hemma har främst bestått av uppackning av alla mina flyttgrejer (är inte helt klar än..) och städning av mitt rum. Jag har också sökt lite jobb, varit och tränat på mitt gamla gym, pluggat på min CSR-kurs. Ytterligare en grej är att jag försökt sätta mig in i arbetsförmedlings-djungeln. Inte helt lätt - vad gäller egentligen och vad ska man göra? Tänk va enkelt det var förr i världen, då kunde man börja jobba när man va 14-15 år om man ville. Fanns hur många jobb som helst.
 
Imorgon ska jag på utbildning i Göteborg hela dagen. Jag har nämligen blivit antagen att få bli ambassadör för KRAV. Det är tyvärr inget riktigt jobb, utan bara ett oavlönat uppdrag. Men ändå, det ska bli kul. Blir ju också en till rad att skriva med på CV:t!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0