Fyra tedrickare i ett kafferosteri

Den här veckan har det hänt flera saker utöver det vanliga. 
 
I tisdags var jag och lyssnade på Göran Greider som drog fullt hus i biblioteket. Han pratade om den "solidariska genen" , den (icke) ekonomiskt rationella människan och lite biologiforskning. Det hela var intressant och han var rätt rolig faktiskt. Några politiska käftsmällar åt de borgerliga fick han till också. Allmänbildning - check!
 
I onsdags var det som sagt firande av min granne Anna-Lisa. Go-fika - check!
Samma dag fick jag även ett halvt pris för att jag trots allt vann "Årets granne"-tävlingen. En biobiljett och rabatt på biopopcornmeny. Rättvisa skipad - check!
 
I fredags var jag på studiebesök med några miljö-tvåor på Löfbergs. Vi hade en kursuppgift att besöka ett företag med ett eller flera ledningssystem. Där blev vi ju såklart erbjudna en kopp kaffe, men ingen av oss fyra gillade kaffe. Komiskt men också lite awkward..        
Karlstad-"sevärdhet" - check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0