One month to go

Idag är det den 22:a oktober. Det innebär att om exakt en månad kommer pappa med bilen, och det är dags för utflyttning. Nedräkningen kan därmed börja. Känns konstigt, men jag tror jag förlikat mig med tanken nu. Tiden går så fort hela tiden bara.
 
I lördags visade jag upp lägenheten för den som ska bo här sen. Då det inte är min lägenhet längre.
 
Jag sitter och undrar hur många inlägg det blivit här på bloggen under min tid i Karlstad. Det är ju ändå tre år och tre månader (i praktiken mindre men är lättast att säga så). Tänk om man skulle skriva ut allihopa - det skulle nog bli en halv roman. Då kunde jag ha det som minne ifall jag stänger ner bloggen sen. Fast det är ju inte alltför miljövänligt förstås..

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ska själv på visning snart:)

2014-10-23 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0